Hejsan!

Nu har jag startat denna bloggen! Hockeyhunkar. Jag tror att dom flesta förstår vad denna blogg kommer att handla om. Hockeyhunkar helt enkelt. Snygga hockeykillar som man bara vill dräggla sönder över!;)

Jag kommer visa er killar från Elitserien och Nhl i förstahand, men även Hockeyallsvenskan och Ahl.

Bloggen kommer bestå av hiss/diss, information om killarna även en omröstning varje vecka om vem som blir Veckans Hunk! Och allt eftersom kommer det även att fyllas på med andra kategorier. Alla förslag och idéer är välkomna!

Jag kommer att vara helt anonym! Iallafall till en början.

Alla frågor är välkomna, i kommentars fältet och självklart även att mejla till: [email protected]

Det kommer inte bli så mycket inlägg under förmiddagen efter som jag går i skolan. Utan ni får vänta till eftermiddan/kvällen.

Jag hoppas att bloggen kommer bli välbesökt och att ni gillar den.

En header kommer att komma, så fort jag har fått photoshop på datorn igen. Ska försöka dra ihop en lite fort nu, men får se hur det blir.
Annars får ni gärna skicka in designer och header till: [email protected]

Vi hörs lite senare, eller imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0