låter detta bra?

Tänkte att vi varje veckas slut, dvs på söndagar, så utser vi "Veckans Hunk". Eller NI utser.
Jag gör ett nytt inlägg med bilder på hunkarna från veckan som gått och NI röstar. MEN, för att detta ska funka så MÅSTE ni rösta, okej?
Sen, vid varje månads slut så utser NI "Månadens Hunk", då gör jag ett inlägg med bilder på hunkarna som blivit utsedda till "Veckans Hunk" och så röstar NI på dom fyra.
Låter detta bra? Är ni med på detta genom att rösta? För annars så funkar ju inte detta.
Detta sker med start nästa vecka!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter väldigt bra tycker jag! Det gör inget om du väljer hunkar som du valt tidigare i dagens hunk heller. Min personliga favorit var nämligen dagens hunk för flera månader sen!

2011-10-15 @ 00:54:25
Postat av: Hockeylover

Kul. Härlig blogg fressten ;)

2011-10-22 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0