svar på kommentar:

Anonym om Dagens Hunk:
Vore lite intressant att veta lite mer om dig som skriver denna fantastiska blogg! Vem som är din personliga favorit av alla hunkar i NHL och elitserien, vilket lag du hejar på i ES/kvalserien/allsvenskan, ungefärlig ålder på dig, hur många läsare du har om dagen osv.
Tack för en bra blogg!
SVAR: Får börja med att säga tack för dina fina ord, riktigt kul att höra!:)
Oj, det finns riktigt många hunkar i hockeyvärlden, väldigt svårt att välja en.. Men Johannes Salmonsson i AIK, Marcus Krüger i Chicago, Sebastian Wännström i Brynäs, Taylor Hall i Edmonton och även Johan Sundström i Frölunda ligger väldigt högt upp!
Jag vill inte avslöja för mycket om mig själv vad gäller lag osv. än, eftersom jag vill vara anonym iallafall ett tag till, men kanske senare! Jag är mitt i tonåren vad gäller ålder.
Jag startade bloggen för ungefär ett år sedan, och när jag var som flitigast att blogga då så låg väl besökarantalet på ungefär 40unika/dag. Men eftersom så trappades bloggningen ner och under sommaren så var den helt nere, och trots det så hade jag runt 10unika/dag (TACK TILL ER!!!). Jag bestämde mig för att ta upp bloggningen igen eftersom jag tycker att den här bloggen är en rolig grej, och nu ökar besökarantalet hela tiden, som mest har det varit strax under 60unika/dag, och jag hoppas verkligen att det fortsätter att öka, det skulle vara sååå himla roligt om bloggen kunde bli någolunda stor och "känd". Så ni får mer än gärna hjälpa till att sprida bloggen!
Hoppas du fick svar på dina frågor!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0