svar på kommentar:

Anonym om Dagens Hunk:
Du måste ha David Rundblad som dagens hunk! Han är enligt mig den snyggaste hockeyspelaren genom tiderna. Har sett han irl och blev seriöst snyggstruck! Leende to die for
Anonym om Dagens Hunk:
Du måste ha David Rundblad som dagens hunk! Han är enligt mig den snyggaste hockeyspelaren genom tiderna. Har sett han irl och blev seriöst snyggstruck! Leende to die for
SVAR:
David Rundblad var faktiskt en av dom första som jag la upp som "Dagens Hunk". Men jag kan självklart köra honom som en "Favorit i repris", fixar det i veckan.
Här är länken till hans inlägg:
http://hockeyhunkar.blogg.se/2010/october/dagens-hunk-6.html#comment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0